.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی قطار ساری - مشهد؛ سه شنبه

شرکت قطارهای مسافری رجا اعلام کرد: برای توسعه خدمت رسانی به هموطنان قطار مستقیم ساری - مشهد از سه شنبه بیست و دوم مرداد امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پس از راه اندازی 13 قطار مستقیم از شهرهای مختلف در سراسر کشور ، قطار کمربندی ساری، مشهد نیز برای خدمات رسانی به هموطنان و مشتاقان زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) راه اندازی می شود.

این قطار هفته ای یک رام به صورت رفت و برگشت با هشت واگن 6 تخته پارس و یک واگن رستوران با ظرفیت 480 نفر ، مسافران و زائران ثامن الحجج (ع)را جابجا می کند.

با بهره برداری این قطار ، زمان مسافرت از ساری به مشهد با توجه به ویژگی های راه آهن شمال و کوهستانی بودن آن حدود 14 ساعت طول می کشد که تقریباً با مسیر جاده ای برابری می کند.

با توجه به ایمنی ، آسایش خانواده ها و هزینه های پایین سفر با قطار از دیگر وسایل حمل و نقلی ، بهره برداری قطارهای مستقیم همانند قطار ساری ، مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیش از این برای مسیر های اهواز ، اراک ، قم کاشان ، اصفهان ، یزد ، کرمان ، بندرعباس ، تبریز ، زنجان ، قزوین ، سمنان و شهرضا ، قطار مستقیم به سمت مشهد مقدس راه اندازی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.